Een elektrotoestel dat plots stuk gaat, komt altijd onverwacht en ongelegen. Omdat je graag zo snel mogelijk je klein of groot huishoudtoestel opnieuw gebruikt, lijkt de aankoop van een nieuw apparaat de beste keuze. Toch is een herstelling vaak een stuk voordeliger dan de aankoop van een nieuw toestel. Schenk je eigen toestel dus liever een tweede leven. Doe daarvoor heel gemakkelijk een beroep op de hersteldienst van PROlectro!
Wij hebben bij PROlectro een eigen professionele hersteldienst voor klanten én niet-klanten. Je toestel hoeft daarvoor dus niet per se uit onze winkel te komen. Ook apparaten die we niet zelf verkochten, behandelen we met evenveel zorg en expertise. We staan je graag bij met technisch advies, wisselstukken of een volledige reparatie. Onze professionele techniekers halen je toestel op, of lossen het probleem meteen bij jou thuis op.
Waarom is je toestel herstellen een slimme keuze?
Een kapot apparaat repareren is bijna altijd beter voor het milieu, afhankelijk van het energielabel van je toestel. Een koelkast met label G is niet erg energiezuinig, dus is de aanschaf van eentje met een zuiniger label in dit geval logischer. Wanneer je toestel nog niet al te oud is en een energiezuinig label heeft, kan je het beter laten herstellen.
Daarnaast is het financieel voordeliger om je huishoudtoestel een opknapbeurt te geven dan meteen het nieuwste model aan te kopen. We doen op voorhand altijd een schatting van de nodige herstellingen, waardoor je zelf hierover kan oordelen. Wanneer de schade aan je toestel zodanig groot is dat de herstelkosten niet opwegen tegenover de kost van een nieuw apparaat, laten we dat ook eerlijk weten. We kunnen je een gelijkaardig toestel aanraden of samen de voordeligste optie uitdokteren. Omdat het bij defecten vaak gaat om een duidelijke foutcode die we snel kunnen oplossen, ben je nog steeds beter af met een herstelling.
Vul het herstelformulier in
Via ons handig herstelformulier kan je snel een herstelling, onderhoud of depannage melden. Met enkele productdetails en eventuele foto’s kan je eenvoudig je aanvraag indienen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je probleem om te volgen.